'one week to go' - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Frank Bakker - WaarBenJij.nu 'one week to go' - Reisverslag uit Gramsbergen, Nederland van Frank Bakker - WaarBenJij.nu

'one week to go'

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 September 2015 | Nederland, Gramsbergen

Nog 1 week te gaan en dan gaat het gebeuren. De reis van mijn leven samen met mijn beste maatje die ik al bijna 21 jaar ken. 'wat gaaf'

De laatste week is apart. Na de geweldige feestweek in Gramsbergen samen met al mijn vrienden is het nu stil in huis en in Gramsbergen. Bijna alle vrienden zijn weer naar school en ouders weer aan het werk.
Nu komt het besef toch wel echt dat het over zeven dagen gaat gebeuren en wij de reis van ons leven gaan maken.
Langzaam ben ik bezig om de tas in te pakken en goed na te denken of ik niks vergeten ben.
Zelf heb ik nog niet echt het besef dat ik over 7 dagen richting Nieuw-Zeeland vlieg samen met mijn maatje.
Het scheelt wel dat ik niet slecht ben in afscheid nemen en ik hier vrij makkelijk mee om kan gaan.
Ik denk wel dat het besef pas komt als we naar Schiphol toe rijden en de vliegtuigen zien. Het is een apart gevoel.
Wel heb ik er zo onwijs veel zin aan. Als mensen mij vragen; Frank, waar heb je nou het meest zin in? Zeg ik; het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en nieuwe vrienden voor het leven te maken. Het lijkt me vooral leuk om nieuwe mensen te leren kennen die geen mening over je hebben en ik niet over hen. Maar vooral om een nieuw stukje van de wereld te zien!
Ook hoor je van veel mensen dat de cultuur daar een stuk relaxter is en mensen minder gehaast zijn, dit is een perfecte cultuur voor mij. :)

Ik zal jullie op de hoogte houden wat we doen en hoe de reis verloopt.

See ya,

Frank

  • 08 September 2015 - 18:02

    Silvia:

    Het wordt vast rete gaaf!
    Ik ben destijds met mijn beste vriendin een klein jaar 'de hort op'geweest, was echt super!
    Geniet ervan!

  • 08 September 2015 - 19:41

    Janny:

    Leuk we volgen jullie, en lekker veel vertellen!!!

  • 10 September 2015 - 12:06

    Donald:

    Veel plezier!

  • 18 Februari 2016 - 13:33

    Margriet Van Dijk ( Gramsbergen):

    Via via kwam ik hier terecht.
    Wat super gaaf!! Herkenbaar wat je schrijft!!
    Ik heb zelf de reis ook gemaakt!! , 13 jaar geleden alweer.
    Ik wens jullie heel veel plezier!! Enjoy enjoy enjoy!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

15 September vlieg ik voor 10 maanden samen met mijn beste maatje richting Down-Under Nieuw Zeeland en Australië. We beginnen in Nieuw-Zeeland en blijven hier 7 maanden, hier gaan we cultuur snuiven en prachtige ervaringen opdoen. Nieuwe mensen leren kennen en nieuwe vrienden voor het leven maken. Na deze 7 maanden is de prachtige oostkust van Australië aan de beurt. In Australië beginnen we in Melbourne. Vanaf hier reizen we naar Alice Springs om vanaf daar weer terug te rijden richting Sydney. In Sydney halen we mijn neefje en zusje van het vliegtuig die de laatste maand met ons mee reizen. Vanaf Sydney rijden we de hele oostkust langs het Great Barrier Reef. Altans dat zijn de plannen ;) Wat hebben we er veel zin in! We keep you posted... See you later! Frank

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 762
Totaal aantal bezoekers 4398

Voorgaande reizen:

15 September 2015 - 31 Juli 2016

First time Down-Under

Landen bezocht: